środa, 29 sierpnia 2012

Moje odkrycie do rzęs

Rzęsy to ozdoba każdej kobiety. Jest wiele kosmetyków i sposobów na ich pielęgnację. Jest też sporo odżywek z górnej póki cenowej. Oczywiście starym sprawdzonym sposobem jest olejek rycynowy, którym szczotkujemy rzęsy. Ja jeszcze pamiętam czasy kiedy nie było okrągłych spiralek do rzęs i używałam małej szczoteczki do tuszu.
Niedawno odkryłam rewelacyjną odżywkę do rzęs i na dodatek w bardzo przystępnej cenie. Zamawiałam ją w aptece internetowej. Stosuję ją wieczorem od dwóch tygodni i muszę przyznać, że działa.



Odżywka do rzęs w postaci olejku (zapewniam, że wcale nie "wpada" do oka i nie podrażnia)
Double-lasch firmy Mavala Switzerland (cena 39.99 zł)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny. Możesz również zapraszać mnie na swojego bloga (nie uważam, że jest to coś niestosownego). :)
Zapraszam Cię również do witryny obserwatorów. To jest w końcu blog więc bloguj lecz się nie blokuj :)