czwartek, 22 sierpnia 2013

I love canoe






    Uwielbiam wodę, jednak pływać lubię tylko w słonej lub w basenie. Wszystkie jeziora i miejsca gdzie pływają wodorosty, jaszczurki, węże... przerażają mnie i za żadne skarby nie wejdę do takiej wody. Można jednak niezwykłe uroki wody i przyrody spenetrować pływając kajakiem. Zawsze jest jakieś rozwiązanie. Moje "kajakowanie" było bardzo rekreacyjne, stąd też bez założonego kapoka (w kajaku był).
 
    Zapuszczając się bliżej szuwarów zawsze urzeka mnie cisza, a także odgłosy ptaków i innych zwierząt. Szczególnie wieczorem są to niezapomniane przeżycia. Nigdy jednak nie można przypływać zbyt blisko, aby ich nie spłoszyć i nie zakłócić ich naturalnego rytmu życia. Takie miejsca trzeba chronić i myśleć kategoriami: Co mogę zobaczyć?,  a nie: Co chcę zobaczyć?

     Świat roślin i zwierząt jest zachwycający. I pomyśleć ile człowiek niepotrzebne zniszczył i niszczy...






















Po takim "kajakowaniu" chyba zasłużyłam na miskę zupy? :)
 
 

21 komentarzy:

  1. Widoki cudne ;-); gdzie byłaś? A co do niszczenia...pomyśl;że są też kretyni których oburza brak możliwości jeżdżenia samochodami po terenach Parków Krajobrazowych...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To sa tereny przygraniczne: Chałupki - Czechy. Co do parków całkowicie się zgadzam z Tobą

      Usuń
  2. przepiękne zdjecia, super wypad :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajnie. Ja pływam w jeziorze, jezeli nie widzę żadnych gadów. Jeśli zobaczę, nie wejdę. Na kajaku nie pływam, za blisko jest wody i za bardzo wywrotny, a ja mam lęk przestrzeni. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę takich pięknych widoków. <33
    Nominowałam Cię do Blog Liebster Award. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja sie nie zapuszczam na jeziora, bo nie umiem plywac i zawsze sie boje ze wypadne z tej lodki (wiem brzmi to dziwnie :/) ale okolica piekna!

    dziekuje za mily komenatrz i rowniez obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  6. Po takim kajakowaniu to nie jedna ale i dwie miski zupy mozna zjesc! Okolice przepiekne! I oj tak... trzeba je chronic prze zabetonowanie... i paracowac nad zmina mentalnosci jak piszesz - a nie: Co chcę zobaczyć? ale cz Co mogę zobaczyć?.
    A twoj kajakowy outfit - FABULOUS! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świtne są takie kajakowe wyprawy, nasi znajomi czesto ciągną nas na spływy - niestey ja zawsze odmawiam - jako że boję się wody - pływać nie umiem :) ALe twoje zdjęcia pokaują piękno takich wypraw i wydaje mi się to niegroźne....


    Pozdrawiam i zapraszam
    www.esterlifestyle.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Na takim wypadzie i kajakowaniu to dopiero człowiek moze isę odprężyć, tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. widoki super. ja bardzo lubię się tylko pluskać w wodzie, bo pływać nie umiem. :) smacznej zupy :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam przyrodę. Piękne napisałaś o tym, co możemy, a nie co chcemy zobaczyć. Kajaki - świetna sprawa. Wybrałabym się. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Woda,słońce,kajak....super sprawa:))

    OdpowiedzUsuń
  12. I also like the kayak, this weekend I have also a river tour with canoe. But I've never seen a rower as stylish as you. Elegant even in the canoe! The dress is beautiful, but is comfortable navigating dressed like that?

    OdpowiedzUsuń
  13. fantastyczna rozrywka, sama wybrałabym się :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne zdjęcia, plener... ach moje klimaty. Ślicznie wyglądasz w sukni i kapeluszu, no i podziwiam Cię, że sobie tak pływasz kajakiem... Zgadzam się z Tobą, że powinniśmy mieć wielki szacunek do przyrody, bez niej świat byłby nijaki. Pozdrawiam serdecznie. U mnie też ostatnio klimaty natury.

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię pływać na wszelkie możliwe sposoby...w jeziorku, na basenie. Pływanie kajakiem to również wielka przyjemność...niestety ostatnio wciąż brakuje czasu na te przyjemności. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Widoki cudne, przypomniały mi się Mazury i jak pływałam /na żaglach, kajakiem nie/, to były czasy...pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  17. No to zgadujmy, gdzie byłaś? nad Niemnem, raczej nie...

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne widoki na tych zdjęciach :).

    OdpowiedzUsuń
  19. Oh, you've got a Kanu. I love it. Your Blog is nice. If you want to look at our Kanu:

    http://blingblingover.blogspot.de/2013/08/urlaub-ist-schon.html

    http://blingblingover.blogspot.de/2013/06/tour-mit-dem-faltboot-tour-with-folding.html

    Greetings Sabine

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny. Możesz również zapraszać mnie na swojego bloga (nie uważam, że jest to coś niestosownego). :)
Zapraszam Cię również do witryny obserwatorów. To jest w końcu blog więc bloguj lecz się nie blokuj :)