wtorek, 22 lipca 2014

Koktajl z borówek - Blueberry Cocktail








     Ach te borówki (dla niektórych jagody)! Bukiet aromatu, barwy, witamin i innych właściwości odżywczych i zdrowotnych. Dziś pyszny i najszybszy napój świata - koktajl z borówek. Nie mam za dużo czasu na posty, choć pomysłów mam pełną głowę. Jutro rano jadę do Warszawy i czeka mnie praca na Wiejskiej. Nie, nie  - politykiem nie jestem ani nie zamierzam być! Tak się zdarza, że czasem w ramach obowiązków zawodowych też muszę być w takich popularnych  - niepopularnych miejscach :)

     Miłego dnia Wam życzę i zróbcie sobie jakiś dobry, chłodny, aromatyczny koktajl. Też doskonale gasi pragnienie.


Koktajl z borówek

Składniki:
  • 1/2 szklanki mleka (najlepiej odtłuszczonego)
  • 1/2 szklanki jogurtu lub kefiru
  • sok z 1/2 cytryny lub limonki
  • kilka liści mięty


Jak to zrobić?

- zmiksuj wszystkie składniki :)



















Lubicie borówki? :)
Nawet nie wiem czy w tym roku runo leśne obrodziło?





21 komentarzy:

  1. Uzależniłam się ostatnio od borówek i malin <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj lubię bardzo, ale na razie to malinkami się zajadam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pyszności, mniam:)) Uwielbiam jagody.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki Avo za pyszny koktajl i życzę miłego dnia ... jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  5. El cocktail tiene un aspecto delicioso. Besos

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie jagody :)
    Mam nadzieje ze obrodziły , bo właśnie sie na wieś wybieram :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Borówki uwielbiam!!! taki koktajl też:) twój wygląda BARDZO smacznie.
    miłego dnia kochana

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo rzadko jem borówki. Koktajl wygląda cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale kolorrrrrrr:) mmmm pysznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Borówki czy jagody, najważniejsze, że koktajl jest przepyszny i samo zdrowie. Pozdrawiam Cię słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor ma nieziemski:))

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam borówki ♥ piłabym koktajl! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tez nie wiem, czy obrodziło ale jutro u mnie targ więc prosto z pracy pędzę i...będzie się działo..będzie koktajlowo.pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam borowki i na taki koktajl chetnie bym sie pokusila :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mnie tutaj zawsze zachwyca kolor :D no i smak też, ale ten kolor! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Pysznie wyglada!! Uwielbiam takie koktajle!! Pozdrawiam serdecznie:):)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny. Możesz również zapraszać mnie na swojego bloga (nie uważam, że jest to coś niestosownego). :)
Zapraszam Cię również do witryny obserwatorów. To jest w końcu blog więc bloguj lecz się nie blokuj :)