wtorek, 29 listopada 2016

Adwentowy kalendarz -Advent Calendar






Kochane Koleżanki wirualne! 

Grudzień tuż, tuż… Kto się przyłączy do mojego adwentowego kalendarza dobrych myśli, słów, przesłań,  życzeń, czasem może postanowień… Jak kto woli.
Wystarczą kolorowe a nawet białe kwadraty, kawałek sznurka, coś do pisania i nieco fantazji twórczej.  Od pierwszego grudnia na numerowanych kartkach zapisujemy kilka słów, czasem zdań. To od was zależy czy będzie to opis oszronionego poranka, dobre przesłanie dla kogoś bliskiego a może nielubianego, czy też postanowienie na nadchodzący czas. A może to będzie list lub słowa do kogoś komu nie mamy odwagi czegoś powiedzieć. Taka zabawa w myśli nieuczesane.




 Każdego dnia kartkę przypinamy do sznurka zawieszonego w pokoju. Jeśli nie chcecie aby ktoś przeczytał wasze przemyślenia możecie karki przyklejać na planszę ale wtedy warto przykleić „kartkę - podkładkę" aby nie zniszczył się tekst.  Jesteście tak kreatywne i fantastyczne, że liczę na wasze inspiracje.  
Mam nadzieję, że jeśli przyłączycie się do zabawy to podzielicie się swoimi projektami i pomysłami.

To początki mojego adwentowego kalendarza, jeszcze pustego. Pierwszy wpis pojawi się 1 grudnia.









Co wy na to?  Przyłączycie się?

5 komentarzy:

  1. Ale świetny i kretywny pomysł! U mnie parę postów niżej też jest pomysł na nieco inny kalendarz adwentowy, serdecznie zapraszam :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie na bloga liczę, że zostawisz po sobie jakiś ślad :* http://vickyemikor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł! trzeba mieć trochę przemyśleń! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł świetny, może zastosuję...pozdrawiam Ava serdecznie...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny. Możesz również zapraszać mnie na swojego bloga (nie uważam, że jest to coś niestosownego). :)
Zapraszam Cię również do witryny obserwatorów. To jest w końcu blog więc bloguj lecz się nie blokuj :)